Aflysningspolitik

Disse betingelser finder anvendelse for bestilling af fragtopgaver på fragtopgaver.dk

København d. 01.10.2022

Du kan aflyse en opgave, hvis den af en eller anden grund ikke er aktuel længere.

 

Der kan dog være aflysningsgebyr, da din booking optager en plads i fragtbilen, og jo tættere du kommer på afhentningsdagen, desto højere bliver aflysningsgebyret. Aflysningsgebyret er som følger:

  1. 0,00 kr. Hvis du aflyser opgaven samme dag som den bliver booket
  2. 0,00 kr. Hvis du aflyser minimum 7 dage før afhentningsdagen
  3. 10% af opgavens pris hvis du aflyser 6 til 3 dage før afhentningsdagen
  4. 25% af opgavens pris hvis du aflyser 2 til 1 dage før afhentningsdagen
  5. 50% af opgavens pris hvis du aflyser på selve afhentningsdagen, eller hvis chaufføren kører forgæves ud til en afhentning.

 

Sådan aflyser du en opgave

 

Du kan udelukkende aflyse en opgave skriftligt eller online, så der ikke er nogen tvivl om, hvornår opgaven blev aflyst. Du sender blot en e-mail til support@fragtopgaver.dk, hvor i du oplyser ordrenummeret på opgaven samt dine kundeoplysninger (navn, telefon og e-mail). Du modtager automatisk en kvittering, når du sender en mail til ovenstående adresse, hvilket bekræfter, at din aflysning er blevet modtaget af vores support system.

 

For brugere med login til tilbudtjenesten på app.fragtopgaver.dk kan en opgave også aflyses ved at logge ind, gå til opgaven, klikke ”Aflys vognmand”, vælge aflysningsårsag og klikke ”Aflys”.

Reklamation – Klager over tjenesteydelsen

 

Hvis ydelsen ikke svarer til det aftalte, kan du henvende dig til os på 70 23 80 30 eller support@fragtopgaver.dk . Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Oplysning om klagemuligheder

 

En klage over en tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse support@fragtopgaver.dk.