Aflysningspolitik

For opgaver hvor afhentningsadressen er i Danmark

  • Hvis du, som kunde aflyser senest 24 timer før opgaven skal hentes, er eneste betaling booking-gebyret på 25kr inkl. Moms.
  • Hvis du, som kunde aflyser indenfor 24 timer inden det aftalte afhentningstidspunkt, eller ikke aflyser, vil der blive opkrævet et beløb svarende til den tid vognmanden har brugt forgæves på transporten (93,75kr inkl. Moms pr. kvarter – maks. Opgavens pris).

 

For opgaver hvor afhentningsadressen ikke er i Danmark

  • Hvis du, som kunde ikke aflyser opgaven, før vognmanden er kørt afsted, vil du blive trukket et beløb svarende til den tid vognmanden har brugt forgæves på transporten (93,75kr inkl. Moms pr. kvarter – maks. Opgavens pris).

 

Alle priser er angivet i danske kroner.

 

Aflysning

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

 

Du kan aflyse opgaven på 2 måder:

 

  • Du aflyser ved at logge ind, gå til opgaven og klikke ”Aflys vognmand”, vælge aflysningsårsag og klikke ”Aflys”.
  • Såfremt du har tekniske problemer, kan du også aflyse opgaven ved at sende en e-mail til support@fragtopgaver.dk (du modtager automatisk en kvittering for korrekt oprettet support-ticket). E-mailen skal indeholde opgavens ID nr. (det fremgår på opgavens detaljer, fragtbrevet og i de e-mails der løbende er blevet sendt med notifikationer vedr. opgaven).

 

Reklamation – Klager over tjenesteydelsen

Hvis ydelsen ikke svarer til det aftalte, kan du henvende dig til os på 70 23 80 30 eller support@fragtopgaver.dk . Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse support@fragtopgaver.dk.